Heren 1 is weliswaar niet echt gepromoveerd maar heeft zich via een tweede plaats in de eindrangschikking, na halverwege nog op een vijfde plaats te hebben gestaan, geplaatst voor de promotiegroep in de eerste divisie. Dit is een knappe prestatie voor met name de jeugdige spelers van het team die elke wedstrijd in actie zijn gekomen: Thomas Baart en Emanuel Martins Ferreira. Routiniers Jeroen Bastiaansen en Nermin Smajic kwamen allebei in de helft van de wedstrijden achter de tafel. In het voorjaar wordt, samen met de nummers 1 t/m 3 van de andere eerste divisie poule, gestreden om promotie naar de eredivisie.
Heren 2 eindigde in de hoofdklasse op de tweede plaats in hun poule met een ruime achterstand van 10 punten op Taverzo waartegen in de laatste wedstrijd ruim met 2-8 werd verloren. In de play-offs moest eerst worden afgerekend met Taveri uit Ridderkerk, wat via overwinningen met 4-6 en 9-1 prima lukte. Daarna werd in de beslissingswedstrijd om promotie een huzarenstukje uitgehaald door winst met 6-4 op Taverzo, zie hierna voor veel meer over deze wedstrijd. Heren 2 keert daarom in de voorjaarscompetitie terug in de derde divisie.
Duo 1 wist het in de tweede klasse niet bol te werken en moet dan ook een stapje terug doen. Met 13 punten eindigde het team van Richard Kessels, Patrick van Merwijk en Hans Poort op de zesde en laatste plaats.
Duo 4 werd met 32 punten kampioen in de vijfde klasse. Grootste aandeel hierin had Ivo van Halen die met 15 overwinningen bijna de helft van de score voor zijn rekening nam. Omdat Ivo binnenkort verhuist naar Engeland, is het voor Marcel Dijkshoorn en Maurice Seijkens een grote opgave om zich in het voorjaar te handhaven.

Scyedam heren 2 gaat het land weer in
In een mooie ambiance in Delft, met het mooiste tafeltennis van de zaal en het meest luidruchtige publiek is het heren 2 gelukt de overwinning in de beslissingswedstrijd in de hoofdklasse tegen Taverzo uit Zoetermeer binnen te halen. Vooral na het wegvallen van Kees de Koning leek het een zeer lastige opgave te worden en makkelijk was het ook zeker niet. In de eerste wedstrijd lag de druk gelijk op Paul de Graaf, de vervanger van Kees, en het was duidelijk nog even wennen. Na een afgetekende 3-0 stond het team met 1-0 achter. Daarna kwam echter gelijk de ommekeer: na 2 spannende 5-gamers wonnen zowel Bart Platzbeecker van Bas Douma en Mark Spaargaren van Jesse Pelle (na 2 matchpoints tegen). Deze 2-1 voorsprong zorgde voor een goed gevoel binnen het team en het geloof om het te gaan halen. Dit geloof werd nog versterkt door de winst in de dubbel, sowieso een zekerheidje dit seizoen (9 uit 10). Na de dubbel verloor Paul helaas in 5 games van Bas Douma en kwamen de teams weer dichter bij elkaar, waarna Mark met een goede 3-0 tegen Justin van den Bout de voorsprong weer vergrootte tot 2. Een 3-2 verlies van Bart tegen de kopman van Taverzo, Jesse Pelle en een 3-0 zege van Mark op Bas zorgde voor een 5-3 voorsprong en slechts 2 games waren nog nodig voor promotie naar de 3e divisie. Een mooie taak voor Paul die dit op soms gelukkige en spectaculaire wijze voor elkaar kreeg (3-2 verlies), maar het doel was bereikt. Heren 2 gaat het land weer in en gaat proberen zijn huid zo duur mogeljik te verkopen! Om aan alle onzekerheid een eind te maken won Bart nog van Justin (3-1) en zo was de 6-4 zeker gesteld. Een lesje pieken op het juiste moment was zo gegeven en het feest compleet! Het bleef nog lang onrustig langs de Delftse grachten....