Aanstaande zaterdag staan de laatste wedstrijden op het programma van de eerste helft van de voorjaarscompetitie voor de hoogst spelende herenteams en de jeugdteams van Scyedam. Het eerste herenteam en de drie jeugdteams spelen thuis; het tweede herenteam speelt op vrijdagavond uit tegen Pecos 4 in Oegstgeest.

De jeugdteams beginnen zaterdag om 11.00 uur met hun thuiswedstrijden. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam jeugd 1 - Smash KC 1 uit Schoonhoven;
Scyedam jeugd 2 - Salamanders 4 uit Wateringen;
Scyedam jeugd 3 - ATTC Evo-Repro 6 uit Alphen aan den Rijn.

Het eerste jeugdteam bestaat in de voorjaarscompetitie uit Kay Sels, Daniel Snoek, Mucahid Yardimsever en Ilian Westerholt. Na vier wedstrijden staat het team met 33 punten ruim aan kop in hun tweede klasse poule met acht punten voorsprong op Smash KC, de tegenstander van zaterdag.
De spelers van het tweede jeugdteam zijn Djenna Abd-El Haliem, Maayke Seijkens en Muhammed Osman Solak. Dit team staat momenteel met 29 punten uit vijf wedstrijden op de tweede plaats in hun derde klasse poule. Dit is echter vertekend doordat het aantal wedstrijden van de verschillende teams nogal uiteen loopt. Salamanders 4 heeft uit hetzelfde aantal wedstrijden 14 punten en bezet daarmee de vijfde plaats.
Het derde jeugdteam komt uit in de pupillen duo competitie en bestaat uit Vedat Bicer, Sara Hairlahovic, Tygo Speelmeyer, Fan Ye en Ke Ying Ye. Met 17 punten staat het team gedeeld eerste met ATTC Evo-Repro 6.

De wedstrijd van het eerste herenteam begint om 14.00 uur. De volgende wedstrijd staat op het programma:
Scyedam heren 1 - Benelux Group Taverzo 2 uit Zoetermeer.

Het eerste herenteam bestaat uit Thomas Baart, Jeroen Bastiaansen, Martijn van der Heide en Nermin Smajic. Het team komt uit in de eerste divisie B, waarin alleen de nummers een en twee zich handhaven, de overige vier degraderen.
Uit de vier tot nu toen gespeelde wedstrijden zijn 26 punten verzameld, waarmee de eerste plaats wordt gedeeld met ttv Maashorst.
Tegenstander Benelux Group Taverzo 2 staat met 21 punten op de derde plaats in de voorlopige tussenstand. De spelers zijn Patrick Bruijne, Arjan Huiden, Victor Pellicer Climent en Shuo Wang.