Beste leden,

Dit weekend hebben wij het trieste bericht ontvangen dat op 78 jarige leeftijd Henk van der Poort aan de gevolgen van Covid-19 is overleden.

Henk was sinds 1958 lid van onze vereniging en heeft tot enkele jaren terug nog vrijwilligerswerk gedaan voor de club. De laatste jaren zagen we Henk steeds minder in de avond maar hij was wel de man die tot dat het niet meer ging de deuren voor de woensdagochtend groep open deed en zorgde voor de  koffie, heb je je wel eens afgevraagd hoe de bar werd bijgevuld in het verleden? Dat deed Henk, een stille kracht op de achtergrond.

Vanuit de club wensen wij zijn familie maar in het bijzonder zijn dochter Marjon, kleinkinderen en zijn nicht Kim van der Poort heel veel sterkte toe.

Henk van der Poort

Maurice Seijkens