Heren 1 intussen zeker van handhaving

Zaterdag spelen het eerste en tweede herenteam hun laatste thuiswedstrijd in de najaarscompetitie, daarnaast spelen vijf van de zes jeugdteams van Scyedam thuis.

Het eerste jeugdteam speelt de thuiswedstrijden net als heren 1 en 2 om 15.00 uur, de overige jeugdteams beginnen om 10.30 uur met hun thuiswedstrijden. De volgende wedstrijden voor de jeugdteams staan zaterdag op het programma:
Scyedam jeugd 1 - TTVN Nieuwegein 1;
Scyedam jeugd 2 - Salamanders 2 uit Wateringen;
Scyedam jeugd 3 - Salamanders 3 uit Wateringen;
Scyedam jeugd 4 - Twenty-one Up 2 uit Rotterdam;
Scyedam jeugd 6 - Rijnsoever 10 uit Katwijk.

Het eerste jeugdteam komt uit in Landelijk C en bestaat uit Sophie van der Does, Kay Sels, Daniel Snoek en Mucahid Yardimsever. Dit team staat met 28 punten uit zeven wedstrijden op de vierde plaats in de voorlopige tussenstand. De uitwedstrijd tegen TTVN Nieuwegein werd met 4-6 door ons team gewonnen.
Het tweede jeugdteam speelt in de eerste klasse. De spelers van het team zijn Jason Brevé, Seppe Dijkstra, Onder Kondu, Maayke Seijkens en Ilian Westerholt. Dit team staat met 31 punten op een met ATTC Evo-Repro 1 gedeelde vierde plaats. De uitwedstrijd tegen Salamanders 2 werd met 7-3 verloren.
Het derde team komt uit in de derde klasse en bestaat uit Rozerin Altay, Emir Ersoy, Nina de Jong en Steven de Jong. Momenteel bezet het team de met Rijnsoever 6 gedeelde derde plaats met 28 punten. De uitwedstrijd tegen koploper Salamanders 3 werd met 8-2 verloren.
Team 4 komt eveneens uit in de derde klasse en bestaat uit Eymen Bozkurt, Gaudi Kaersenhout, Eren Kondu en Ridvan Velic. Dit team staat eveneens op een gedeelde derde plaats met 26 punten, maar heeft een wedstrijd minder gespeeld dan Avanti 2. De uitwedstrijd tegen Twenty-one Up eindigde in een 5-5 gelijkspel.
De teams 5 en 6 komen uit in de pupillen duo competitie. De spelers van jeugdteam 5 zijn Dean Hageraats, Kenai Scholtes en Zejd Velic, in jeugdteam 6 spelen Ian Quinlan, Ben Westerkamp en Uveys Yardimsever. Team 5 staat op een met Pecos 3 gedeelde eerste plaats met 21 punten en nummer drie Play Fair 1 heeft 20 punten. Door indeling in een poule van 5 komt dit team zaterdag niet in actie. Team 6 staat derde met 18 punten uit 5 wedstrijden, maar de achterstand op de nummers 1 (2 punten) en 2 (1 punt) is minimaal. De uitwedstrijd tegen Rijnsoever 10 werd met 0-5 door ons team gewonnen.

De wedstrijden van het eerste en tweede herenteam beginnen om 15.00 uur.
De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam 1 - Wilvo/ttv Bergeijk 1;
Scyedam 2 - TTV Ede 2.

Het eerste herenteam van Scyedam bestaat uit Thomas Baart, Daria Dubenko, Martijn van der Heide en Edwin ten Hoope en komt uit in de eerste divisie. Het team staat met 31 punten op de vierde plaats, maar handhaving is zeker omdat de voorsprong op de nummers 5 en 6 is opgelopen tot 17 punten. De uitwedstrijd tegen Wilvo/ttv Bergeijk 1 werd met 3-4 gewonnen door ons team. In die wedstrijd won Thomas tweemaal, Edwin eenmaal en Martijn bleef met lege handen. Het vierde punt kwam uit het door Edwin en Thomas gewonnen dubbelspel.
De spelers van tegenstander Wilvo/ttv Bergeijk 1 zijn Erwin Andriessen, Pascal van Gemert, Sjoerd van Heerebeek en Chris Tournelle. Dit team staat met 14 punten op een met Vriendenschaar 1 gedeelde vijfde plaats.
De spelers van het tweede herenteam dat uitkomt in de derde divisie zijn Paul de Graaf, Erik Kloppers, Kees de Koning, Stephan Pieters en Bart Platzbeecker. Het team is intussen gezakt naar de zesde plaats met 28 punten. De uitwedstrijd tegen TTV Ede 2 eindigde in een 5-5 gelijkspel. In die wedstrijd wonnen Bart en Kees allebei twee wedstrijden, Stephan bleef in het enkelspel met lege handen. Het vijfde punt kwam uit het door Bart en Stephan gewonnen dubbelspel.
Tegenstander TTV Ede 2 bestaat uit Tom Buitenhuis, Tom Hanegraaf, Thomas Hebinck, Trung Nguyen, Yannick Raaijmakers en Nino Stormink. Dit team staat met 43 punten op de vierde plaats.