Tweede herenteam komt niet in actie

Aanstaande zaterdag spelen het eerste herenteam en alle zes jeugdteams van Scyedam een thuiswedstrijd. Het tweede herenteam komt uit in de afdelingshoofdklasse, hun poule bestaat uit zeven teams. Het programma hiervan wijkt af van de andere teams en het tweede herenteam speelt vrijdagavond uit tegen Papendrecht. Afgelopen zaterdag wonnen zij hun eerste wedstrijd met 9-1 tegen Rijnsoever.

Het eerste jeugdteam speelt de thuiswedstrijden net als heren 1 en 2 om 15.00 uur, de overige jeugdteams beginnen om 10.30 uur met hun thuiswedstrijden. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam jeugd 1 - TIOS ’51 2 uit Tilburg;
Scyedam jeugd 2 - Gorkum 1 uit Gorinchem;
Scyedam jeugd 3 - Taveba 1 uit Barendrecht;
Scyedam jeugd 4 - De Treffers (R) 1 uit Roelofarendsveen;
Scyedam jeugd 5 - De Boer Taverzo 7 uit Zoetermeer;
Scyedam jeugd 6 - SETT 2 uit Den Haag.

In deze voorjaarscompetitie komen weer zes jeugdteams uit voor Scyedam.
Het eerste jeugdteam komt uit in landelijk C, het team bestaat uit Sophie van der Does, Kay Sels en Daniel Snoek. Afgelopen zaterdag werden goede zaken gedaan door de thuiswedstrijd tegen De Boer Taverzo 3 met 7-3 te winnen. Daniel en Sophie wonnen beiden hun drie enkelspelen, Kay zorgde voor het zevende punt.
Het tweede jeugdteam komt in de hoofdklasse, in het team spelen Jason Brevé, Seppe Dijkstra, Onder Kondu en Mucahid Yardimsever. Dit team kwam afgelopen zaterdag niet in actie, omdat de wedstrijd is uitgesteld.
Het derde en vierde team komen uit in de derde klasse.
De spelers van het derde team zijn Emir Ersoy, Nina de Jong, Eren Kondu en Steven de Jong. Afgelopen zaterdag werd net als in de eerste wedstrijd met 5-5 gelijk gespeeld.
Het vierde team bestaat dit seizoen uit Dean Hageraats, Gaudi Kaersenhout, Ridvan Velic en Zejd Velic. Afgelopen zaterdag werd ook de tweede wedstrijd gewonnen. Momenteel wordt met 14 punten de koppositie gedeeld met Papendrecht.
Team 5 komt uit in de vijfde klasse en bestaat uit Rozerin Altay, Farouq el Issati, Kenai Scholtes en Niek Walda. Dit team won afgelopen zaterdag ook de tweede wedstrijd, ditmaal met 9-1 van Rijnsoever 7. Momenteel staat het team eerste met 15 punten uit twee wedstrijden.
Team 6 komt uit in de jeugd starters duo competitie. De spelers van dit team zijn Tu Bui, Ian Quinlan, Ben Westerkamp en Uveys Yardimsever. De wedstrijd afgelopen zaterdag tegen DHC 2 werd met 3-2 gewonnen.

De wedstrijd van het eerste herenteam begint om 15.00 uur.
De volgende wedstrijd staat op het programma:
Scyedam 1 - Tempo-Team 2 uit Amsterdam.

Het eerste herenteam van Scyedam bestaat uit Thomas Baart, Daria Dubenko, Martijn van der Heide en Edwin ten Hoope. Afgelopen zaterdag ging het team met 1-6 ruim onderuit tegen het derde team van Tempo-Team. In die wedstrijd won alleen Thomas eenmaal.
De spelers van tegenstander Tempo-Team 2 zijn Maurice Lie, Joel Nabarro, Theerakant Manyam en Dylan Plett. Dit team won afgelopen zaterdag met 4-3 de thuiswedstrijd in Amsterdam van Smash ’70 2 uit Hattem.