Daan heeft een goed toernooi gespeeld en heeft hij helemaal in zijn eentje de naam van 'TTV Scyedam' hoog gehouden.

Hij was als 21/30e geplaatst voor het B-toernooi in Hoorn en is hij gekomen tot de halve finale. Hij strandde in de halve finales in de 5e set, na 2-1 voor te hebben gestaan. Hij heeft in alle wedstrijden goed gespeeld met actief aanvallende en afwisselend spel en services, al kwam ie (heel) langzaam op gang in zijn poulewedstrijden (D) waar hij als 3e geplaatst was en uiteindelijk 2e werd met 2 gewonnen wedstrijden.

Omdat Daan ook niet landelijk speelt en als 13 jarige nu pas zijn allereerste B-ranglijsttoernooi speelde was hij op het toernooi de grootste onbekende van het hele stel! Een Dark Horse dus. Nu niet meer!

Foto: Daan 'vliegt' hier om een diepe backspin steekbal op zijn service 'om te toveren' tot een aanval (halve finale tegen Romano Versteegen).

P.S. Daan plaatste zich twee weken geleden ook al voor de ΒΌ finale van NJM.