Afgelopen zaterdag konden alle drie de jeugdteams van Scyedam kampioen worden in de laatste wedstrijd van de voorjaarscompetitie. Voor het eerste jeugdteam was dit al na de eerste partij een feit: Simon de Bruijne won van Jesse van Nieland en daarmee konden de kampioensmedailles worden uitgereikt door voorzitter Maurice Seijkens. In de rest van de wedstrijd won Simon nog een wedstrijd, Tim Witvliet zegevierde in al zijn enkelspelen en Winson Shi won eenmaal. Door het gewonnen dubbelspel kwam de 7-3 eindstand op het scorebord. Vincent Veldhoven kwam zaterdag niet in actie.

Het tweede jeugdteam had een overwinning nodig voor het kampioenschap tegen concurrent Gorkum 3 die met één punt voorsprong aan de wedstrijd begon. Dat liep erg voortvarend en op een tussenstand van 6-1 konden ook hier de kampioensmedailles worden omgehangen. In de rest van de wedstrijd won Ilan Levy ook zijn 23e wedstrijd van het seizoen waarmee hij ongeslagen bleef. De andere punten van de 7-3 overwinning kwamen van het bat van Can Cakmak die tweemaal won en Enzo Post met één winstpartij. Het zevende punt kwam uit het gewonnen dubbelspel. Kay Sels bleef zaterdag aan de kant.

Voor het derde jeugdteam was het zaterdag afwachten wat de uitslag was van de wedstrijd tussen concurrent Sliedrecht Sport en TOGB. De 7-3 uitslag van die wedstrijd betekende een gedeelde eerste plaats in de eindrangschikking in Pupillen B. Reden genoeg om ook dit team in het zonnetje te zetten en de medailles gingen dan ook naar Devente Green, Maayke Seijkens, Daniël Snoek en Ilian Westerholt. In de onderlinge wedstrijden bleek Sliedrecht Sport één game meer te hebben gewonnen, waardoor dit team kampioen werd.