Aanstaande zaterdag staat er een thuiswedstrijd gepland voor het damesteam van Scyedam. Voor het damesteam is dit de eerste return in de voorjaarscompetitie.

De jeugdteams beginnen zaterdag om 11.30 uur met hun thuiswedstrijden. De wedstrijden van de landelijke seniorenteams beginnen om 16.00 uur. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam dames 1 - SVE 1 uit Utrecht.
Daarnaast in de eerste klasse van de afdelingscompetitie:
Scyedam heren 3 - Tavenu 2 uit Numansdorp.

Het damesteam van Scyedam werd in het najaar kampioen in de eerste divisie en komt nu uit in de promotiegroep van de eerste divisie waarin wordt gestreden om promotie naar de eredivisie. Het damesteam bestaat uit de speelsters Daniƫlle Maas, Sandra Meeuwsen, Anissa Schoonbrood, Charell Schoonbrood en Patricia Smith. Halverwege de voorjaarscompetitie staat ons damesteam op de vijfde plaats met 21 punten.Tegenstander SVE staat zesde en laatste met 17 punten. De uitwedstrijd eindigde in een 6-4 overwinning voor de thuisclub. Het team uit Utrecht bestaat uit de speelsters Irene Aangeenbrug, Simone Broersen, Amber van Dorp, Berber Heerschop en Monique Kievith.

Onze teams kunnen uw steun goed gebruiken. We roepen u dan ook op onze teams op zaterdag te komen steunen in onze sportaccommodatie Scyedam, Dr. Kuyperlaan 4 in Schiedam.