Zondag thuiswedstrijd, return een week later

Afgelopen zaterdag is de reguliere competitie geƫindigd in de eredivisie heren. Ons herenteam is daarin laatste geworden en kan zich nu via winst in een thuis- en uitwedstrijd tegen het als vijfde geƫindigde Scylla uit Leiden handhaven in de eredivisie. Als dit niet lukt, volgt een beslissingswedstrijd tegen de verliezer van de wedstrijden tussen nummer zes Wijzenbeek/Westa en nummer zeven Hercules. De verliezer van die beslissingswedstrijd degradeert, de winnaar wacht nog een beslissingswedstrijd tegen de nummer twee van de eerste divisie.
Het eerste herenteam bestaat uit Thomas Baart, Jeroen Bastiaansen, Emanuel Martins Ferreira en Nermin Smajic. In de reguliere competitie verloren onze heren de thuiswedstrijd met 1-5 van Scylla. Alleen Thomas won in die wedstrijd een partij en wel van Olivier Altenburg. Jeroen en Nermin kwamen toen niet tot scoren. In de uitwedstrijd ging het met een 4-2 nederlaag iets beter. In die wedstrijd won Thomas van Gerard Bakker en Emanuel gaf Olivier Altenburg het nakijken. Nermin bleef ook dit keer met lege handen.
De spelers van Scylla zijn Olivier Altenburg, Gerard Bakker, Merijn de Bruin en Kim Vermaas.
De thuiswedstrijd begint zondag om 14.00 uur, de return in Leiden staat gepland voor zondag 15 april om 13.00 uur. De wedstrijden worden gespeeld in vijf enkelspelen, zodat er altijd een winnend team is.
Ons herenteam kan uw steun goed gebruiken. We roepen u dan ook op onze heren op zondag te komen steunen in onze sportaccommodatie Scyedam, Dr. Kuyperlaan 4 in Schiedam.