Laatste wedstrijd in de voorjaarscompetitie

Aanstaande zaterdag staat een thuiswedstrijd gepland voor het damesteam van Scyedam. Dit is tevens de laatste wedstrijd in de voorjaarscompetitie.

De wedstrijd van het damesteam begint om 16.00 uur. De volgende wedstrijd staat op het programma:
Scyedam dames 1 - Disnierats 1 uit Hoorn.

Het damesteam van Scyedam komt uit in de promotiegroep van de eerste divisie waarin wordt gestreden om promotie naar de eredivisie. Het damesteam bestaat uit de speelsters Daniƫlle Maas, Sandra Meeuwsen, Anissa Schoonbrood, Charell Schoonbrood en Patricia Smith. Momenteel bezet ons damesteam met 45 punten een met Tanaka gedeelde derde plaats.
Tegenstander Disnierats staat vijfde met 40 punten. De uitwedstrijd eindigde in een 5-5 gelijkspel. In die wedstrijd wonnen Daniƫlle en Patricia tweemaal, Sandra zorgde voor het vijfde punt.
Het team uit Hoorn bestaat uit de speelsters Nicole van der Ark, Selma van der Ark, Sophia Hodge, Tessa Margaroli, Som Roelofsma en Ruby Tangerman.

Ons damesteam kan uw steun goed gebruiken. We roepen u dan ook op het damesteam zaterdag te steunen.