Max Romeijn sterke winnaar in A-klasse
Op zaterdag 22 augustus 2015 vond de eerste editie van het tt4you Scyedam open jeugdtoernooi plaats.
Met 50 deelnemers was het toernooi volledig volgeboekt. Ook waren er veel belangstellende ouders en andere familieleden. Het werd een mooie en uiterst sportieve strijd waarbij in drie klassen werd gespeeld.

De A-klasse was met diverse spelers uit landelijk A en kampioenspoule sterk bezet. De eerste verrassing was dat Emanuel Martins Fereira van 21-up al in de kwartfinale werd uitgeschakeld door Ruan Greyling van HTC. Ruan werd op zijn beurt in de halve finale uitgeschakeld door de sterk spelende Willem Bakers van VTV uit Nieuwegein. Max Romeijn van FvT won in de andere halve finale van de thuisspelende Thomas Baart.
De finale tussen Max en Willem was een partij op hoog niveau die na 4 close games werd gewonnen door Max Romeijn.
Het troosttoernooi van de A klasse werd verrassend gewonnen door de pas 9 jarige Gabrielius Camara van 21-up, hij won van de landelijk A speler Sander Schenk van Httv‑070.

In de B-klasse won Wouter van de Niet van TTC Drivers in een zinderende halve finale met 11-9 inde 5e game van zijn club- en teamgenoot Corian Bakker. De finale won Wouter overtuigend van Francisca Rijnhout van TTC Gorkum. Francisca speelde die dag een sterk toernooi en verloor alleen de finale.
De eerste plaats in het troosttoernooi van de B-klasse was voor TTC Gorkum speler Sander Klein. Sander won van Twan Vos van Never Despair. De pas 8-jarige Twan is een getalenteerde jonge speler waar we nog veel van gaan horen.

De C-klasse werd in één poule gespeeld. De spanning was tot de laatste wedstrijd om te snijden. Uiteindelijk eindigden 4 spelers gelijk. Na games en punten telling was de 1e plaats voor Colin Chen van TTC Gorkum, op de 2e plaats eindigde Casper Stein ook van TTC Gorkum. Op plaats 3 en 4 eindigden Jason Martin (Almere United) en Jordy Bultman (Smash KC).