Aanstaande zaterdag start de najaarscompetitie voor de hoogst spelende herenteams en de jeugdteams van Scyedam. Het eerste herenteam en de drie jeugdteams beginnen met een thuiswedstrijd en het tweede herenteam speelt uit.

De jeugdteams beginnen zaterdag om 11.00 uur met hun thuiswedstrijden. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam jeugd 1 - Dordrecht 1;
Scyedam jeugd 2 - ATTC Evo-Repro 3 uit Alphen aan den Rijn;
Scyedam jeugd 3 - Salamanders 8 uit Wateringen.

De eerste twee jeugdteams zijn flink gewijzigd, het eerste jeugdteam bestaat in de voorjaarscompetitie uit Kay Sels, Daniel Snoek, Mucahid Yardimsever en Ilian Westerholt en het tweede jeugdteam uit Djenna Abd-El Haliem, Maayke Seijkens en Muhammed Osman Solak. Er is een derde jeugdteam toegevoegd dat uitkomt in de pupillen duo competitie en bestaat uit Vedat Bicer, Sara Hairlahovic, Tygo Speelmeyer, Fan Ye en Ke Ying Ye.

De wedstrijd van het eerste herenteam begint om 14.00 uur. De volgende wedstrijd staat op het programma:
Scyedam heren 1 - Ttv Maashorst uit Uden.

Het eerste herenteam is in het najaar geƫindigd op de vierde plaats in de eindklassering van de eerste divisie. Daarom komt het team in het voorjaar uit in de eerste divisie B, waarin alleen de nummers een en twee zich handhaven, de overige vier degraderen. Doelstelling is dus eindigen in de top van het eindklassement.
Het team bestaat uit Thomas Baart, Jeroen Bastiaansen, Martijn van der Heide en Nermin Smajic.
Tegenstander Maashorst uit Uden werd afgelopen seizoen met 70 punten kampioen in de tweede divisie. De spelers zijn Rachel Gerarts, Shuo Han Men en Jos Verhulst.