Op 19 januari werden de clubkampioenschappen gespeeld. Er waren 26 deelnemers, waarvan 3 uit de eerste divisie, 3 uit de hoofdklasse, 16 uit de reguliere competitie en 4 jeugdspelers.
De deelnemers waren mooi op tijd, dus konden we op tijd overgaan naar het openingswoord van toernooileider Dick Vos.
Er waren 4 poules met een gecombineerde A-poule (7 kamp), een B-poule (7 kamp), een C-poule (6 kamp) en als laatste een D-poule (6 kamp),

Voor aanvang van de wedstrijden werd een minuut stilte gehouden voor Ans Rieken die op woensdag 15 januari was overleden.

Daarna deelde Dick Vos de indeling mee, wenste de spelers sportieve en gezellige wedstrijden toe. Daarna konden de wedstrijden beginnen.
Er werden in alle poules goede en spannende wedstrijden gespeeld.
Uiteindelijk was in de A-poule de laatste wedstrijd beslissend voor de eerste plaats en wie daarmee clubkampioen zou worden. In de wedstrijd tussen Nermin Smajic en Thomas Baart waren de standen van de games 11-9, 11-6, 3-11, 11-13 en in de vijfde game 9-11, dus uiteindelijk heeft Thomas nipt gewonnen van Nermin.
Hiermee werd Thomas de Clubkampioen 2020 en won daarmeej de Scyedam Jan Braber Wissel bokaal.

Eindstanden van alle poules:

Poule A
1. Thomas Baart (Clubkampioen)
2. Nermin Smajic
3. Jeroen Bastiaansen
4. Bart Platzbeker
5. Stephan Pieters
6. Max Oppenheim
7. Ivar Westerholt

Poule B
1. Jolanda Vuijk
2. Peter Droge
3. Willem van der Linden
4. Gerard Rieken
5. Daniel Snoek (Jeugd)
6. Thijs Schutte
7. Marjolein van Hernen

Poule C
1. Kay Sels (jeugd)
2. Jan Bastinck
3. Teun Kroone
4. Mucahid Yardimsever (jeugd)
5. Dick Vos
6. Doron Levi

Poule D
1. Artur Jasiciewici
2. Muhammed Osman Solak (jeugd)
3. Tom Schoenmakers
4. Abdel Kadir
5. George Kok-Sey-Tjan
6. Gino de Lgt

Wij als activiteitencommisie bedanken alle deelnemers die hebben meegespeeld.
Jan Bastinck en Dick Vos