Jeugdteams komen zaterdag niet in actie

Zaterdag spelen het eerste en tweede herenteam een thuiswedstrijd. De zes jeugdteams van Scyedam spelen zaterdag niet.

De wedstrijden van het eerste en tweede herenteam beginnen om 15.00 uur.
De volgende wedstrijden staan op het programma:
Scyedam 1 - Vriendenschaar 1 uit Gouda;
Scyedam 2 - TTC Middelburg 1.

Het eerste herenteam van Scyedam bestaat uit Thomas Baart, Daria Dubenko, Martijn van der Heide en Edwin ten Hoope en komt uit in de eerste divisie. Het team heeft de laatste drie wedstrijden gewonnen en staat nu met 26 punten uit 7 wedstrijden op de vierde plaats, de voorsprong op de nummers 5 en 6 is intussen opgelopen tot 14 punten. De uitwedstrijd tegen het op de gedeelde vijfde plaats staande Vriendenschaar werd met 2-5 gewonnen. In die wedstrijd wonnen Edwin en Thomas hun beide enkelspelen en samen zorgden ze voor het vijfde punt door het gewonnen dubbelspel. Daria bleef in die wedstrijd met lege handen.
De spelers van tegenstander Vriendenschaar 1 zijn Vincent Blom, Ricardo van der Boor, Quinten Geeraerts, Thijs Groeneveld, Steven van Haaften, Arthur Krijgsman, Dennis Moerkerken en Theo Verzyl. Dit team staat met 12 punten op de gedeelde vijfde plaats.
De spelers van het tweede herenteam dat uitkomt in de derde divisie zijn Paul de Graaf, Erik Kloppers, Kees de Koning, Stephan Pieters en Bart Platzbeecker. Momenteel staat het team op een gedeelde vijfde plaats met 26 punten, de achterstand op TTV Ede dat vierde staat, is opgelopen tot tien punten. De uitwedstrijd tegen TTC Middelburg werd met 7 3 gewonnen door de thuisclub. In die wedstrijd won Kees twee wedstrijden, Bart zorgde voor het derde punt en Paul bleef met lege handen.
Tegenstander TTC Middelburg 1 bestaat uit de spelers Rogier Berndsen, Jordin Heijens, Wilmer Jacobs, Emiel de Rijke en Sören de Witte. Dit team staat met 43 punten aan kop in de poule.