Overtuigende zege op concurrent uit Leiden
Het damesteam van tafeltennisvereniging Scyedam behaalde zaterdag een prima 7-3 overwinning op concurrent DocosWolkyshop.nl uit Leiden. Belangrijk aandeel in de zege hadden Sandra Meeuwsen en Charell Schoonbrood die allebei overtuigend hun drie enkelspelen wisten te winnen. Patricia Smith, die tot zaterdag nog geen wedstrijd had verloren, kon ditmaal geen bijdrage leveren aan de overwinning van de thuisclub: driemaal moest zij haar meerdere erkennen in de speelster van het team uit Leiden. Het dichtst bij de overwinning kwam zij in haar laatste wedstrijd, waarin zij pas in de vijfde game moest buigen voor Sophie Dijkers. Samen met Sandra Meeuwsen zorgde Patricia Smith in het dubbelspel voor het zevende punt voor de thuisclub. Door de overwinning is halverwege de najaarscompetitie de voorsprong op Docos/Wolkyshop.nl opgelopen tot 10 punten. Dedemsvaart is echter door een ruime overwinning op Shot '65 in Zwijndrecht opgeklommen naar de tweede plaats in de eerste divisie poule.

Reserves Scyedam winnen nipt van De Veluwe
De reserves van Scyedam behaalden een keurige 6-4 overwinning op De Veluwe. Het team uit Apeldoorn heeft ex-topspeler Paul Haldan in de gelederen die alle drie zijn enkelspelen won. Mark Spaargaren maakt het hem overigens uitermate lastig en hij capituleerde pas in de vijfde game met minimaal verschil (9-11). Thomas Baart en Mark Spaargaren wisten allebei te winnen van Wim Hogeboom en van Jaap van Spanje. Daarnaast zegevierden zij ook in het dubbelspel tegen Paul Haldan en Jaap van Spanje. Remco van der Does won alleen van Hogeboom en zorgde daarmee voor het zesde punt voor de thuisclub.