Op zondag wordt één van de vier poules van de NTTB-Beker bij de heren gespeeld bij Scyedam. De winnaars van de vier poules plaatsen zich voor de Final Four die op zondag 20 december wordt gespeeld in de zaal van Kruiskamp in Den Bosch. Ons herenteam bestaat voor de NTTB-Beker uit Thomas Baart, Laurens van Raadshooven, Nermin Smajic en als speler/coach Stephan Pieters. De andere teams in de poule zijn TTCV Van Herwaarden uit Veghel, HTC uit Hoofddorp en Almeerspin uit Almere. De wedstrijden bestaan uit vijf enkelspelwedstrijden.

Het programma is zondag als volgt:
11.00u Scyedam 1 - Almeerspin 1
11.00u TTCV Van Herwaarden 1 - HTC 1

12.30u HTC 1 - Scyedam 1
12.30u Almeerspin 1 - TTCV Van Herwaarden 1

14.00u Scyedam 1 - TTCV Van Herwaarden 1
14.00u Almeerspin1 - HTC 1

Het damesteam is eveneens ingeschreven voor de NTTB-Beker. Door het gering aantal inschrijvingen is ons damesteam rechtstreeks geplaatst voor de Final Four op 20 december in Den Bosch.