Primeur voor Nederland bij IBS Ababil
De tafeltennisvereniging Scyedam gaat in het kader van het project Round The Table Stars in samenwerking met de deelnemende scholen starten met een buitencompetitie voor basisscholieren uit Schiedam. De primeur vindt plaats tijdens de Nationale Sportweek die dit jaar plaatsvindt van 18 t/m 25 april en wel op woensdagmiddag 22 april van 14.00 tot 17.00 uur bij basisschool Ababil, Dr. Kuijperlaan 12, Schiedam. Dit is vlakbij de tafeltennisvereniging Scyedam.
Deelgenomen kan worden door alle basisscholieren. Alle deelnemers spelen een meerkamp, de winnaar krijgt een prijs en er is ook een prijsje voor de andere deelnemers. Het inschrijfgeld bedraagt slechts 2 Euro per deelnemer. Inschrijven kan via mail aan Akif Abasalan, onder vermelding van naam, leeftijd, groep en school. Inschrijven kan tot uiterlijk vrijdag 17 april, via het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..