Dit jaar was er veel belangstelling voor ons traditionele Oliebollentoernooi!

Zo'n 35 team's hadden zich aangemeld, dus weer een record aantal deelnemers! We begonnen natuurlijk eerst met koffie en er moest nog even nog wat spelers veranderd worden voor de definitieve indeling. Uiteindelijk om 20:00 uur kon de indeling bekend gemaakt worden. ! Dick Vos begon met het openingswoord en verwelkomde de deelnemers van TTV Xerxes, TTV Nationale Nederlanden en natuurlijk van Scyedam en de meegekomen familie en vrienden. Na de indeling en de andere mededelingen konden we beginnen! Er waren totaal 35 teams, die verdeeld over 12 tafeltennistafels konden gaan spelen. De sfeer zat er al snel goed in, er werd veel leuke partijen gespeeld de dubbels waren spannend. Alles was zoveel mogelijk op sterkte ingedeeld en anders werd er wel tijdens de wedstrijden rekening mee gehouden! Er was veel lol en plezier onder het spelen, tussendoor werden nog wat oliebollen genuttigd en of gezellig even in de kantine bij Jos Clazing en Jan Bastinck een glaasje gedronken aan de bar of aan tafel! Uiteindelijk waren de wedstrijden klaar en konden de prijzen uitgereikt worden door onze Jos Clazing: voor de nummers 1 voor allebei een zak oliebollen! Hier onder de uitslagen van het geslaagde Oliebollentoernooi van TTV Scyedam.

Tafel 1 Tafel 2
1e Smajicboys/Nermin Smajic en Stefan Pieters 1e De Turborefo,s/Niels Kiviet en Cos Nowe
2e Sparta-Met/Hans Linge en Hans v/d Broek 2e N.N.2/Emie v Bodegom en Peter Bakker
3e De Heinekenboys/Jan Willem en Rodney Lemmob 3e De Polski,s/Artur en Ricardo Jaskiwisci
Tafel 3 Tafel 4
1e De Koppelboys/Hans Poort en Richard Kessels 1e N.N.3/Peter Droge en Tom Tromp
2e N.N.2/Hans Buitendijk en George Chin a Fat 2e Bluesbrothers2/Ruud Mooy en Gerard
3e De Poedersuikertjes/Simon de Bruijne en Vincent Veldhoven    3eOliemannetjes Peter Suurbiers en Gerard v/d Mey
Tafel 5 Tafel 6
1e Backstreetboys/Achmed en Ming 1e Hejo/Henk v/der Poort en Joke den Oude
2e Bolleboze/Martin Bronscheer en Klaas Boshoven 2eSenior&junior/Tom en Hans Schoenmakers
3e Team Rooyberg/Clement.de Rooij en Aad v/d Berg 3e De Giganten/Theo Veldhoven&Gerda Geleijnse
Tafel 7 Tafel 8
1e Buurman&Buurman/ Theo Vliegenthart&Hein Geraets 1e De Bedriegertjes/Jan Steenoven&Eef
2e De Vrijbuiters/Gerard Rieken en Henk Rensman 2e Hans Anders/Hans Bultenaar&Joost Goud
3e De Doorzakkers/Ina Wiekart en Dick Vos 3e De Veteranen/Teun Kroone&Gerard van Geene
Tafel 9 Tafel 10
1e The Bluesbrothers1/Peter&Gerard van Rooijen 1e Smachers/Patricia Smith&John Buyk
2e N.N.5/ ILonne v/d Mee en Evelien de Rooij 2e De Fam.Meeuws/ Sandra&Anneke Meeuwsen
3e Geen 3e De Beginners/ Charrel Schoonbrood&Anne&Mieke
Tafel 11 Tafel 12
1e Mini&Maxi/Rob Slegtenhorst&Bert Groeneheide 1e De Oliebolletjes/Trees Vos&Netty v/d Most
2e Marjoep/Marjo v/d Mee en Joep Cosijn 2e De Diamanten/Gino de Ligt en Wesley
3e De Combie/Tiny Vos en Odille Veldhoven 3e Lima,s/Lita en Marijke

Ook natuurlijk bedanken we de vrijwilligers, namelijk: Trees en Jos Clazing (Bar), Jan Bastinck en Dick Vos (Wedstrijdleider).

Graag tot volgend jaar!!